Subject: Rae valla ÜVKA 2024-2035 kooskõlastamine
From: Liina Mürk - INFRAGATE <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 21:10:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

AS Infragate Eesti on koostamas Rae valla ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni
ning sademevee ärajuhtimise arendamise kava aastatakes 2024-2035 ja
esitame kava kooskõlastamiseks Terviseametile.

Arendamise kava koos lisadega on leitav otselingilt:

<https://www.dropbox.com/scl/fo/fxrbp7xkp7xsyollrn07r/h?rlkey=q075vn10j5qt
e19vglt3yi9p7&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/fxrbp7xkp7xsyollrn07r/h?rlkey=q075vn10j5qte
19vglt3yi9p7&dl=0

Tagasisidet palume edastada hiljemalt 19.02.

Küsimuste korral palun kindlasti ühendust võtta.

Parimate soovidega ja ette tänades

Liina Mürk

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 56466840

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud